TICKETING RENDSZER
Opteamus ticketing rendszer
Az Opteamus ticketing rendszer (helpdesk rendszer) azon túl, hogy dokumentált és elszámolható mederbe tereli a hibák, panaszok, vagy észrevételek kezelését, igyekszik segítséget nyújtani a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is. Az Opteamus ticketing rendszer erőssége, hogy a szoftver nem csak a szigorúan vett hibajegyekkel, és support dokumentumokkal, de tetszőleges egyéb anyagokkal (üzenetekkel, utasításokkal, tapasztalatokkal, jegyzetekkel, hírekkel, gyári dokumentációkkal, szerződésekkel) is hatékonyan megbírkózik. Ez a képessége igény szerint alkalmassá teszi akár komplett, ITIL alapú szolgáltatás menedzsment funkciók ellátására is. A ticket kezelő rendszer egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és keres a magyar nyelvű szövegekben! Mindent eltárol, magától rendszerez, és meg is talál ha kell! Helpdesk magyarul, angol vagy német nyelven, szofisztikált biztonsági rendszerrel.
Rugalmasan testreszabható
Nem csak IT ticketeket, hanem tetszőleges más témájú bejelentéseket, sőt, akár ötleteket, szerződéseket, kapcsolódó eszközöket, dokumentumokat is kezelünk. A ticket kezelő munkafolyamatok teljes testreszabhatóságával, és skálázható Oracle adatbázissal: az Opteamus software nagyvállalati követelményeknek is eleget tesz. A testreszabhatóság az architektúrába épített, és admin felületen keresztül elvégezhető. Így lehetséges, hogy alig pár nap alatt bevezethető a rendszer.
Ticketing rendszer
Az Opteamus ticketing rendszert standard funkciói alkalmassá teszik az adatok egyszerű bevitelére, értesítések, párbeszédek kezelésére, és statisztikázásra. A Ticketing rendszer haladó funkció megoldják az adatok automatikus és asszociatív elrendezését is, sőt, a magyar toldalékolást és a szinonimákat is figyelembe vevő okos keresést tesznek lehetővé, ami az egyedi módon automatikusan épülő tudástár alapja. Míg az egyéni szoftverek nem használhatók jól többfelhasználós környezetben, a nagyvállalati rendszerek pedig rémesen elbonyolítottak, addig az Opteamust kifejezetten rugalmasra és a végletekig testreszabhatóra terveztük, a hangsúlyt a praktikumra, a hatékonyságra és az egyszerűségre helyezve. Az Opteamus ticket rendszer több mint 10 éves, magyar fejlesztés. A garázs-szoftvereken túl, de a méregdréga megoldásokon innen...
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus ticketing rendszer képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus ticketing rendszer automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »