Your browser does not support JavaScript!

ITIL Szolgáltatás menedzsment

ITIL kompatibilis

Szolgáltatás menedzsment szoftver

Amennyiben az Önök által végzett tevékenységek nem érnek véget az eladással – az értékesített termékek, berendezések installációt, karbantartást és szervizt igényelnek, illetve szolgáltatásaikat szeretnék az eladást követően is követni – úgy az Opteamus rendszerrel ezen további feladatok kezelése is lehetővé válik. Megoldásunkkal komplett, testre szabható és skálázható szolgáltatás menedzsment valósítható meg, hiszen ügyfeleit, a hozzájuk tartozó igény-, hiba-, és változáskezelést, a konfigurációs elemeket, illetve minden projektet integráltan tudjuk kezelni. Ugyanígy nem okoz gondot integrálni az ehhez kapcsolódó CRM feladatokat, szerződéskezelést, szolgáltatás-nyilvántartást, szolgáltatási szint mérést, valamint a költség és bevétel oldali tetszőleges folyamatokat és nyilvántartásokat. (Felsorolásunk jelen esetben természetesen nem teljes, az Opteamus képes minden szolgáltatás-menedzsment folyamat kezelésére.)

ITIL alapú szolgáltatás-menedzsment megoldás

Mindemellett, amennyiben új szolgáltatás-menedzsment rendszerét ITIL alapokon képzeli el, úgy közös nyelvet beszélünk. Megoldásunk ITIL alapú, így minden olyan folyamat, adatstruktúra melyet ezen ajánlás kíván, alkalmazásunkban megtalálható, így igényeinek és szervezeti működésének megfelelően könnyen testre szabható. Alkalmazásunk nem kényszeríti ki a pontos ITIL rendszernek megfelelő működést, így az Önök számára nem releváns modulok kikapcsolhatók. Így tudjuk felépíteni az Ön és szervezete számára optimálisan kialakított és testre szabott szolgáltatás-menedzsment megoldást.

CMDB adatbázis testreszabva

Vezérlő felületünkön igény szerint konfigurálhat saját CMDB konfigurációs adatbázist, ahol az ITIL módszertan szellemében, de maximálisan a saját igényei szerint definiálhatja eszközei adatlapját és kapcsolatrendszerét. Egy konfigurációs elem adatlapján, ha akarja, megelégedhet a névvel és leírással, de ha akarja, tárolhatjuk a gyári számot, a garancia lejáratát, vagy bármi mást is. Kapcsolódhatunk a rendszerben lévő bármelyik ügyfélhez, kollegához, projekthez, sőt, akár hierarchikus topológiát is könnyen felépíthetünk. Admin felületünkön mindez gyorsabban beállítható, mint amennyi idő alatt Ön elkészül a specifikációval ;)

Asszociációk csak néhány kattintásra

Az Opteamus szolgáltatás menedzsment szoftverben egy hibajegytől azonnal eljuthatunk az azon dolgozó support technikusig, az érintett eszközig, az eszköz teljes történetéig, végignézhetjük a vonatkozó üzletkötés menetét is, akár telefonhívásokra lebontva. Minden kapcsolat tetszőleges irányban bejárható, ki-ki úgy jut el az általa keresett információhoz, ahogy az ő gondolatmenete diktálja. Az asszociációk mentén akár az olyan jellegű kérdéseinkre is választ kaphatunk, mint a "Keresem Anita hibajegyét, amiben ora-600 hibáról volt szó". Az Opteamus segítségével úgy férhet hozzá ezekhez az adatokhoz, mintha egy privát Google vagy Facebook rendszere lenne - akár mobil eszközről is!

ITIL szoftver bevezetés? Legfeljebb 20 nap!

Minden ügyfelünk más és más, számára fontos adatokat kezel, más jogosultsági rendszerrel, más munkarendben. Az Opteamus szolgáltatás menedzsment szoftver bármelyikükhöz képes igazodni, pusztán beállításai segítségével, legyen szó akár kisvállalkozásról, vagy multinacionális nagyvállalatról. Aktuális ügyfelünk területének feltérképezésével, az eredmények összegzésével, majd a szükséges beállítások elvégzésével akár 20 munkanap alatt végzünk, majd a kezdeti adatbetöltés és a felhasználói oktatások után már indulhat is az éles üzem!

 

Helpdesk funkciók

Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »

Prémium funkciók

Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »

CRM integráció

Az Opteamus helpdesk (többek között) beépített CRM modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás IT guru

Bátorfi

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

Novák Magdolna

"Akkora ötlet, mint a bűvöskocka!"

Kara István
ITIL szakértő

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:

Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.

 

 Igen, megismertem és elfogadom az erre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.

A magyar Opteamus szolgáltatás menedzsment szoftver rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

ITIL alapú Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű helpdesk funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter