TELEPÍTETT HELPDESK PROGRAM
Ha erős az informatika a házban, és van hagyománya a saját rendszerek üzemeltetésének, akkor Önöknél is telepíthetjük Opteamus Helpdesk rendszerünket.
Opteamus helpdesk rendszer
Az Opteamus rendszert a felhasználók böngészőn keresztül érik el, de a kiszolgáló adatbázis lehet a saját szerverén, az Ön informatikusai által üzemeltetve és védve. Ilyenkor csak Önön múlik, hogy kik és hogyan érik el a helpdeszk adatokat - ha nem akarja, nem is nyitja ki a rendszert az internet felé. Az Opteamus helpdesk program mentéséről és üzemeltetéséről eligazítjuk a helyi rendszergazdákat. Az Opteamus helpdeszk szoftver kapacitásának csak a pénztárcája szab határt, az manufaktúra mérettől az ipari teljesítményig skálázható.
Komoly helpdeszk rendszer Oracle adatbázison
10.000 cég van az ügyfél-adatbázisában? Vagy 100.000? Száz, ezer, többezer a leendő felhasználók száma? A milliós nagyságrend sem okoz gondot a világ legkomolyabb ipari adatbáziskezelőjének, amire az Opteamus Helpdesk program készült. Nagyvállalatokra és kicsikre egyránt skálázható, kinek-kinek igénye és pénztárcája szerint. Az Opteamus rendszerhez elég a legegyszerűbb Oracle adatbázis licenc, de használható a legkomolyabb hibatűrő fürtözött enterprise rendszereken is.
Egyedi rendszerkapcsolatok (opcionális)
Telepített üzemmódban az Opteamus Hibajegy kezelő rendszer létező interfészeinek felhasználásával néhány munkanapnyi fejlesztői és konzultációs munkanap árán az Opteamust összekapcsolhatjuk létező rendszereivel is. A törzsadatok (tipikusan cégek és kontaktszemélyek) adatlapjainak automatikus cseréjével elkerülhető a kettős rögzítés.
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »