Your browser does not support JavaScript!

HELPDESK TECHNOLÓGIA A HÁTTÉRBEN

Rendszerünket ipari felhasználásra terveztük, így a létező legmasszívabb adatbázis kezelőt használjuk hozzá.

helpdesk rendszer

Opteamus helpdesk rendszer

Az Opteamus rendszert a felhasználók mindig böngészőn keresztül érik el, kéréseiket az Oracle Http Server, azaz egy módosított Apache webszerver fogadja. Az Opteamus Helpdesk rendszer minden adatát, beleértve a hibajegyeket, a csatolt dokumentumokat, a felhasználói adatokat, de magát az alkalmazás programmoduljait is egy Oracle adatbázis tárolja a háttérben.

Egy Oracle adatbázis a világ összes komoly operációs rendszerén képes futni, így telepített módban Ön választhatja ki, hogy Linux, Unix, Windows, vagy más rendszerére települjünk. Az Opteamus nem kíván magának sem dedikált szervert, sem dedikált Oracle adatbázist, tetszőleges helyre tudunk települni, és akár a létező Oracle licenceit is ki tudjuk használni.

Nem csak a háttérben lévő operációs rendszertől vagyuk függetlenek, de a felhasználók is tetszőleges grafikus böngészővel használhatják a rendszert, Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, mind-mind támogatott. Még csak az sem feltétel, hogy a böngésző az Ön asztali számítógépén fusson, a rendszer bármilyen mobil eszközről használható, tábláról, okostelefonról, netes televízióról, bárhonnan.

Felhős megoldásunk

Ha nem akar bajlódni egy újabb szerver felállításával, vagy nincs kedve, nincs szakértelme egy Oracle adatbázis üzemeltetéséhez, akkor választhatja távszolgáltatott, "felhő" megoldásunkat is. Ez esetben nem kell semmi ilyesmivel törődnie, mi mindenről gondoskodunk szerver oldalon, ön csak kényelmesen eléri az általunk szolgáltatott helpdesk hibabejelentő rendszert.

Rendszerkövetelmények telepített megoldásunkhoz

A szokásos helpdesk terhelést egy Oracle RDBMS futtatására alkalmas tetszőleges entry-szintű szerverkonstrukció ki tudja szolgálni, minimálisan 4G fizikai memóriával, igény szerinti diszktárral és operációs rendszerrel.

A működéshez Oracle 10 vagy 11 licencek szükségesek, megfelel nekünk a teljesen általános célú legegyszerűbb Oracle Standard One licenc, csakúgy a nagyvállalati Oracle Enterprise licenc is.

 

Helpdesk funkciók

Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »

Prémium funkciók

Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Tudástár építés

Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás w2 guru

Bátorfi

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

Boa

"Kismillió ilyen intranetes jellegű szoftvert láttam, de ez a legmarkánsabb közülük."

Boa László Dokukezelési szakértő
HP Magyarország

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter