HELPDESK TECHNOLÓGIA A HÁTTÉRBEN
Rendszerünket ipari felhasználásra terveztük, így a létező legmasszívabb adatbázis kezelőt használjuk hozzá.
Opteamus helpdesk rendszer
Az Opteamus rendszert a felhasználók mindig böngészőn keresztül érik el, kéréseiket az Oracle Http Server, azaz egy módosított Apache webszerver fogadja. Az Opteamus Helpdesk rendszer minden adatát, beleértve a hibajegyeket, a csatolt dokumentumokat, a felhasználói adatokat, de magát az alkalmazás programmoduljait is egy Oracle adatbázis tárolja a háttérben.
Egy Oracle adatbázis a világ összes komoly operációs rendszerén képes futni, így telepített módban Ön választhatja ki, hogy Linux, Unix, Windows, vagy más rendszerére települjünk. Az Opteamus nem kíván magának sem dedikált szervert, sem dedikált Oracle adatbázist, tetszőleges helyre tudunk települni, és akár a létező Oracle licenceit is ki tudjuk használni.
Nem csak a háttérben lévő operációs rendszertől vagyuk függetlenek, de a felhasználók is tetszőleges grafikus böngészővel használhatják a rendszert, Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, mind-mind támogatott. Még csak az sem feltétel, hogy a böngésző az Ön asztali számítógépén fusson, a rendszer bármilyen mobil eszközről használható, tábláról, okostelefonról, netes televízióról, bárhonnan.
Felhős megoldásunk
Ha nem akar bajlódni egy újabb szerver felállításával, vagy nincs kedve, nincs szakértelme egy Oracle adatbázis üzemeltetéséhez, akkor választhatja távszolgáltatott, "felhő" megoldásunkat is. Ez esetben nem kell semmi ilyesmivel törődnie, mi mindenről gondoskodunk szerver oldalon, ön csak kényelmesen eléri az általunk szolgáltatott helpdesk hibabejelentő rendszert.
Rendszerkövetelmények telepített megoldásunkhoz
A szokásos helpdesk terhelést egy Oracle RDBMS futtatására alkalmas tetszőleges entry-szintű szerverkonstrukció ki tudja szolgálni, minimálisan 4G fizikai memóriával, igény szerinti diszktárral és operációs rendszerrel.
A működéshez Oracle 10 vagy 11 licencek szükségesek, megfelel nekünk a teljesen általános célú legegyszerűbb Oracle Standard One licenc, csakúgy a nagyvállalati Oracle Enterprise licenc is.
Helpdesk funkciók
Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »
Prémium funkciók
Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített helpdesk
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Tudástár építés
Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »