Your browser does not support JavaScript!

HELPDESK PRÉMIUM FUNKCIÓK

helpdesk rendszer

Prémium helpdesk funkciók

Az Opteamus rendszer talán legfontosabb extra képessége, hogy nem csak a szokásos Hibajegy, Bejelentő, Támogatott rendszer adatokat képes nyilvántartani, hanem az ezekhez kapcsolódó Tapasztalat, Munkalap, Változás, Időelszámolás űrlapokat is ismeri. Sőt. Tetszőleges olyan újfajta adatokat is képes kezelni, amelyeket az adminisztrációs felületen definiálunk (akár mi, akár a helyi alkalmazásgazdák!). Percek leforgása alatt definiálhatunk mondjuk Konfigurációs elem, Költségszámla, Szabadság Igénylő, Gépigénylő, Iso dokumentum, Önéletrajz, vagy bármilyen más típusú anyagot, amelyeket a szintén szabadon konfigurálható biztonsági rendszer segítségével csak a kellő felhasználóknak engedünk majd használni. Nem csoda, hogy vannak, akik az Opteamus rendszert CRM RENDSZER, szerződés-nyilvántartás, tárgyalás-jelentés, dokumentumkezelés, projekt menedzsment, HR adatbázis, de akár komplett ügyviteli rendszer céljából használják. A szoftver minden ízében testreszabható, akár bevezetés után, akár a helyi adminisztrátorok által is!

ITIL alapú szolgáltatás menedzsment

A rendszer rugalmasságát kihasználva egyedi CMDB konfigurációs adatbázist építhetünk, ügyfeleket és projekteket tárolhatunk, így tetszés szerint skálázva akár közepes bonyolultságú szolgáltatás menedzsment rendszert építhetünk fel. Az ITIL módszertan szerinti konfigurációs elemeket, munkaidő elszámolás rekordokat, és bármilyen más struktúrát is percek alatt tudunk implementálni az adminisztrációs felületről.

Jelentések, statisztikák

Az Opteamus helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően tartalmazza mindazokat a testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciókat, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól. Példának okáért az egyes felhasználókra, témákra, eszközökre, részlegekre, vagy bármire vonatkozó statisztikák nem csak a képernyőn látszódnak, de akár automatikusan, emailben is eljutnak mindazokhoz, akiknek szüksége van rájuk. A vezető tipikusan hétfő hajnalban emailben kap összefoglalót az elmúlt hét történéseiről. A képernyős grafikonok, a listák és a szuperlisták igény szerint készülnek el, sőt, akár a helyi adminisztrátor is elkészítheti őket!

Értesítések emailben is

A rendszer nem csupán a hibajegyek beérkezéséről értesíti a technikusokat. Az Opteamus helpdesk rendszerben tetszőleges technikus tetszőleges értesítést beállíthat magának, így például más kollegák kapnak értesítést az hardware témával kapcsolatos bejelentésekről, és megint mások, a Könyvelésről érkezőekről. Tetszőlegesen bonyolult feltételek szabhatóak, így tetszőlegesen bonyolult és nagy szervezetek igényeit is pontosan le tudjuk fedni.

Keresés mesterfokon, asszociatív adatkezelés

Hogy a gyorskereső megtalálja Para Zita adatlapját, vagy a 34561 sorszámú hibajegyet, az magától értetődő. Az Opteamus helpdesk rendszer gyorskeresője viszont megtalálja a "Zita beléptető" keresésre mindazokat a hibajegyeket, amelyekben (bármelyik) Zita a beléptető rendszerrel kapcsolatosan dobott be. Sőt. Az Opteamus helpdesk gyorskeresője bármilyen szótöredékre képes a teljes adatbázist végigkeresni, így könyen rákereshetünk akár hibaüzenetekre, hibakódokra, vagy bármilyen szöveg töredékre, amire emlékezünk egy eset kapcsán.

 

Mitől jó? Egyszerű!

Egyszerűség a felületen, masszív adatbázis techonlógia a háttérben. Rugalmasan testreszabható »

Helpdesk funkciók

Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Szolgáltatás menedzsment

Rövid bevezetéssel komplett ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszert konfigurálunk Önnek az Opteamusból! »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Tudástár építés

Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »

Györkő

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk.."

Györkő Zoltán Balabit cégvezető

Bátorfi

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

Boa

"Kismillió ilyen intranetes jellegű szoftvert láttam, de ez a legmarkánsabb közülük."

Boa László Dokukezelési szakértő
HP Magyarország

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter