Your browser does not support JavaScript!

HELPDESK ALAPFUNKCIÓK

helpdesk rendszer

Opteamus helpdesk software

Technikusi hibajegyHibajegykezelőnk használható csak az ügyfélszolgálaton belül, de ügyfelei akár online is elérhetik a helpdesk rendszert, és bedobhatják hibajegyeiket. Ez utóbbi esetben a rögzítő felület leegyszerűsíthető az abszolut szükséges funkciókra és rublikákra, hogy az informatikai képzettséggel nem rendelkező felhasználók is könnyen eligazodjanak rajta. A funkciók redukálása gyorsabb adatrögzítést, kevesebb fejtörést, még kevesebb hibát - azaz elégedettebb helpdesk felhasználókat jelent. (A nagyítható ábrán a végfelhasználói rögzítő képernyő látható, alig néhány mezővel.)

Hibajegyek tartalma

Technikusi hibajegyA hibajegyek papírforma szerint tartalmazzák a tárgyat, a részleteket, csatolási lehetőséget, de tartalmazhatnak tetszés szerinti más tulajdonságot is, mint a hibás rendszer nevét, vagy a hiba típusát, kategóriáját, akár egy kapcsolódó eszközt. A hibajegyek tartalma, vagy akár maguk a státuszértékek is igény szerint testre szabhatóak, így az Opteamus helpdeszk rendszer a létező folyamataihoz tud illeszkedni. (A nagyítható ábrán a belső munkatársaknak szánt rögzítő képernyő látható, sokkal több mezővel és funkcióval. Hogy hol, mire van szükség - pontosan testre szabható...)

Természetesen a belsős technikus vagy diszpécser felülete sokkal gazdagabb, mind a menüsort, mind a használható funkciókat, mind a hibajegy tartalmát tekintve. Amíg a külsős helpdesk felhasználó tipikusan csak a hiba általa tapasztalt jellemzőit ad(hat)ja meg, addig a belső technikusok megadhatják (vagy kiegészíthetik azt) tetszőleges más tulajdonság megadásával, mint például a hiba kategóriája, belső végrehajtási sorrendje, vagy rögtön ki is jelölhetik a felelős technikust.

Egyszerű helpdesk funkciók, egyszerű képernyők

Hibajegy adatlapA hibajegyek adatlapos tulajdonságai és teljes története egyetlen képernyőn könnyen áttekinthető, és a velük elvégezhető legfontosabb helpdesk funkciók eltéveszthetetlenül kiemelve jelennek meg. Értelemszerűen más funkciói vannak egy technikusnak és más funkciói egy bejelentőnek, sőt, szofisztikált biztonsági rendszerünkkel ennél sokkal bonyolultabb hozzáférési rend is beállítható, például a szervezeti hierarchiához igazítva. Az Opteamus hibajegykezelő helpdesk software többféle munkarendet is támogat, ha kell a technikusok maguk választanak feladatot a gazdátlan hibajegyek küzül, ha kell, a diszpécser hozza meg ezt a döntést helyettük. Bármilyen metódust is válasszunk, a hibajegyekkel kapcsolatos minden történés naplózásra kerül, látható a hibajegy történetében, statisztikázható, ellenőrizhető.

Hibajegykezelő értesítések, belső kommunikáció

A munkatársak és a hibajegyek tulajdonosai minden lényeges eseményről és változásról értesítést kapnak, akár emailben is. Az értesítések rendszere is testreszabható, ki-ki arról értesülhet, amiről a munkarend megkívánja. A rendszer lehetőséget ad a feleknek kérdések, válaszok, megjegyzések és utasítások formájában való kommunikációra. A kapcsolat kétirányú, nem csak a végfelhasználók dobhatnak be hibajegyeket, de az Opteamus hibajegykezelő helpdesk rendszer segítségével az ügyfélszolgálat is kiértesítheti a felhasználókat az aktuális hírekről, történésekről.

Minden elfér, minden a helyére kerül

Helpdesk adattípusokA klasszikus Helpdeszk szoftverekbe csak olyan információt lehet bevinni, amire az alkalmazás tervezői előre gondoltak. Az Opteamus helpdesk software esetében bármilyen további információ könnyen rögzíthető, amire Önnek szüksége van. Igény szerint képesek vagyunk tárolni bármit, egy apró megjegyzéstől kezdve, a folyosói híreken, műszaki dokumentációkon át, egészen az ITIL szabványos konfigurációs elemekig. Egy-egy új adatstruktúra bevezetése kódolási munka nélkül, pusztán a testreszabások segítségével lehetséges, amit idővel maguk a belső adminisztrátorok is el tudnak végezni! (A nagyítható ábrán jól látszik, hogy nem csupán cég, ember, hibajegy, de számos másmilyen - valójában tetszőleges - adat is bevihető, mind-mind egymással összefüggésben. Az ábra csak példa, amire az Ön gyakorlatában szükség van, azt az adatstruktúrát létrehozzuk, amire nincs szükség, azt eltüntetjük.)

Asszociációk csak néhány kattintásra

Helpdesk bejelentő adatlapAz Opteamus Helpdesk szoftver valójában egy jól szervezett adatbázis, amiben mindent könnyen megtalálhatunk és szemügyre vehetünk. Egy hibajegytől azonnal eljuthatunk az azon dolgozó support technikusig, a neki leosztott többi feladatig, a tipikus hibákig. Egy eszközre fókuszálva látjuk az eszköz teljes történetét, a a vele kapcsolatos hibajegyeket, munkalapokat, műszaki anyagokat, esetleg még az eszköz birtokosának, vagy vevőjének adatait is. (A nagyítható ábrán jól láthatóak a kék hiperlinkek, amik Zita adatlapjáról átvezetnek a cége, telephelye, vagy a szervezeti egysége adatlapjára.) Minden kapcsolat tetszőleges irányban bejárható, ki-ki úgy jut el az általa keresett információhoz, ahogy az ő gondolatmenete diktálja. Az asszociációk mentén akár az olyan jellegű kérdéseinkre is választ kaphatunk, mint a "Keresem azt az oroszos nevű lányt, akivel valamelyik bankos jellegű Megacorp projekben dolgoztunk együtt...".

Az Opteamus hibajegykezelő helpdesk software nem mellesleg kiváló gyorskeresővel is rendelkezik, amivel bármikor kattintgatás nélkül rátalálhatunk bármelyik kollegára, eszközre, hibajegyre, szerződésre dokumentációra. Egy problémás rendszer nevére, egy hibakódra, egy személyre fókuszálva megmutat minden információt, amit az illető dologról tudunk, és az asszociációk mentén egy-egy kattintással átugorhatunk egyik fontos dologról a másikra. Olyan könnyedén vetít elénk minden szükséges információt, és olyan magától értetődő navigációt tesz lehetővé az asszociációk mentén, ami egyedülállóvá teszi a szokásosan szigorú és bonyolult szoftverek között.

Listázás, vezetői helpdesk nézetek

Az Opteamus helpdesk software az aktuális helyzetről külön nézetben tájékoztatja a vezetőt, csakúgy előre elkészített és egyedi helpdesk listák állnak rendelkezésre, amelyek egyetlen gombnyomással .csv állományba vagy rögtön excelbe exportálhatóak.

Helpdesk software bevezetés? Testreszabás? 5 nap!

Minden ügyfelünk más és más, számára fontos adatokat kezel, más jogosultsági rendszerrel, más munkarendben. Az Opteamus ticketing rendszer bármelyikükhöz képes igazodni, pusztán beállításai segítségével, legyen szó akár kisvállalkozásról, vagy multinacionális nagyvállalatról. Aktuális ügyfelünk területének feltérképezésével, az eredmények összegzésével, majd a szükséges beállítások elvégzésével 5 munkanap alatt végzünk, majd a kezdeti adatbetöltés és a felhasználói oktatások után már indulhat is az éles üzem!

 

Mitől jó? Egyszerű!

Egyszerűség a felületen, masszív adatbázis techonlógia a háttérben. Rugalmasan testreszabható »

Prémium funkciók

Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »

CRM integráció

Az Opteamus helpdesk (többek között) beépített CRM modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Szolgáltatás menedzsment

Rövid bevezetéssel komplett ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszert konfigurálunk Önnek az Opteamusból! »

Tudástár építés

AAz Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás IT guru

Bátorfi

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

Novák Magdolna

"Megkönnyíti az életed!"

Novák Magdolna
Webmarketing szakértő

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter