Your browser does not support JavaScript!

MITŐL JÓ EGY HIBABEJELENTŐ HELPDESK?

helpdesk rendszer

Opteamus helpdesk rendszer

A helpdesk rendszereket általában olyan szoftver mérnökök tervezik, akiknek az elsődleges szempontja a strukturáltság és a pontos, prezíz, részletes adatszerkezet.

Nagy kár, hogy egy helpdesk rendszer sikerének elsődleges kritériuma nem ez, hanem a HASZNÁLHATÓSÁG, aminek a kulcsa pedig az egyszerűség. Mióta a Google kereső újradefiniálta az EGYSZERŰSÉG szót, azóta egy hibabejelentő helpdesk rendszer sem rakhat ki az egyszeri végfelhasználó elé egy húsz rublikából álló űrlapot, és egy tucat választásból álló menüt. A felhasználói felületnek nagyon egyszerűnek és barátságosnak kell lennie, hogy a rendszer elfogadott és sikeres legyen. Az Opteamus program használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség. A robusztus adatbázis technológia a háttérben teszi a dolgát...

Rugalmas adatszerkezet, rugalmas felület

Az Opteamus Hibajegy kezelő rendszerben minden rugalmasan beállítható, akár általunk, akár az ön adminisztrátorai által is. Setup tárgya a jogosultsági rendszer titokszintjei, azok hierarchiája, a hibajegy tartalma, a státuszértékek, a rendszer feliratai és terminológiája, a felhasználók adatlapja, a csatolható dokumentumok típusai, azaz szinte bármi. Pár nap leforgása alatt pontosan olyan éles rendszert tudunk a kezébe adni, ami nem csak hogy épp olyan lesz, mint amilyenre szüksége volt, de olyan magától értetődő lesz a végfelhasználói számára, hogy nem is kell külön felhasználói oktatást tartania nekik.

Skálázható, ITIL alapú, ipari megoldás

Az Ön igényei alapján be tudjuk állítani a rendszert akár egyszerű ticketezésre, de akár ITIL kompatibilis szolgáltatás menedzsment rendszert is építhetünk belőle, sokkal gyorsabbam, mint gondolná.

Az Opteamus helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően olyan testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciói vannak, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól.

 

Helpdesk funkciók

Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »

Prémium funkciók

Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Technológia a háttérben

Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »

Szolgáltatás menedzsment

Rövid bevezetéssel komplett ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszert konfigurálunk Önnek az Opteamusból! »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás w2 guru

Erbeszkorn

"Több mint jó."

Erbeszkorn László MacAcademia tanácsadó

Györkő

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk.."

Györkő Zoltán Balabit cégvezető

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus HELPDESK facebook Opteamus HELPDESK twitter