Your browser does not support JavaScript!

INTEGRÁLT CRM HELPDESK RENDSZER

Az Opteamus rendszer Helpdesk és CRM funkciókat integrál. Sőt, a határai - igény szerint - egészen a szolgáltatás menedzsmentig is kitolhatóak!

crm rendszer

Opteamus rendszer

Az Opteamus helpdesk rendszer nem csak a hibajegyek, de a vonatkozó ügyfelek CRM adatait is képes tárolni. Sőt. A kétféle adatbázis olyan magas szinten integrált, amivel már komplett ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszerként is használható megoldásunk. A rendszer így képes tárolni egy bejelentést, ami kapcsolatban van egy eladott eszközzel, ami egy vásárló céghez tartozik, esetleg egy eladási vagy üzemeltetési projektnek is tárgya, amihez szerződések, telefonhívások, tárgyalásjelentések, költségek és bevételek is tartoznak. Az Opteamus rendszer adatbázisában minden mindennel kapcsolatban van, és ezek a kapcsolatok minden irányban átjárhatóak.

Az Opteamus nem csak az ügyfelek problémáinak kezelésére használható, hanem azok megtartására is. A klasszikus listázó, körlevélküldő és a riasztás funkciók segítségével folyamatosan tájékoztathatjuk létező ügyfeleinket a történésekről, hírekről, esetleg új ajánlatainkról. Az integráltságnak köszönhetően a kereskedők összehangolhatják munkájukat a támogatókkal - így például nem a legrosszabb pillanatban hívják majd az ügyfeleket.

Mint egy privát Facebook és Google

Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak. Az Opteamus hibajegykezelő href="http://opteamus.hu/crm-rendszer.htm">CRM rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll, akik egy-két kattintással mindent megtudhatnak az éppen szóba kerülő dolgokról, témákról, konkurensekről, ügyfelekről, termékekről, bármiről. Az Opteamus program használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség. Az információ olyan kényelmesen érhető el, ami szokatlan a ma használatos szoftvereknél.

Rugalmas adatszerkezet, ipari megoldás

A szoftvert kezdetektől fogva nem csak hibajegykezelő alkalmazásnak, hanem univerzális eszköznek terveztük, ami nem csak ügyfél, cég, hibajegy és effajta klasszikus adatok tárolására képes. Olyan ipari rendszert terveztünk, ami bármilyen adat tárolására pusztán a beállításaival felkészíthető. Néhány percnyi kattintgatással az Opteamus beállítható, hogy esküvők meghívottait, menüsorokat és ajándéklistákat kezeljen, de ugyanúgy tárolhatnánk csapattesteket, hadgyakorlatokat, napiparancsokat is benne. Az Opteamus helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően olyan testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciói vannak, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól.

 

Helpdesk funkciók

Mi a hibajegy tartalma, ki rögzíti, hogyan értesít az Opteamus helpdesk szoftver? Alap helpdesk funkciók, eredeti képernyőkkel illusztrálva »

Prémium funkciók

Az Opteamus helpdesk software képességei alaposan túlmutatnak egy klasszikus helpdesk rendszeren »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába vennie? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített helpdesk

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Technológia a háttérben

Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus Helpdesk alá. Robusztus, és a végletekig skálázható »

Tudástár építés

Az Opteamus helpdesk automatikusan képes jól kereshető tudástár felépítésére, akár a bedobott hibajegyekből is »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás w2 guru

Erbeszkorn

"Több mint jó."

Erbeszkorn László MacAcademia tanácsadó

Györkő

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk.."

Györkő Zoltán Balabit cégvezető

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus HELPDESK rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 15 éve.

Opteamus HELPDESK rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű kész helpdesk vagy szolgáltatás menedzsment megoldást keresnek, de az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron és gyors bevezetéssel.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

HELPDESK blog
Opteamus CRM facebook Opteamus CRM twitter